Harry Potter en de Halfbloed Prins
Keer terug naar Zweinstein en help Harry zijn boordevolle zesde jaar te overleven in Harry Potter en de Halfbloed Prins voor de Wii. De magie en mysterie van de beroemde reeks komen tot leven in je woonkamer zodra je je onderdompelt in een nieuw hoofdstuk van het verhaal rond de bebrilde tovenaar.
Met behulp van de unieke mogelijkheden van de Wii moet je toverdranken leren mengen, je zwerkbalteam naar de overwinning leiden en krachtige spreuken uitspreken. Of je de Wii-afstandsbediening en de Nunchuk nou kantelt om je bezem door het luchtruim te loodsen of met de Wii-afstandsbediening zwaait als met een toverstaf, je zult al snel door krijgen hoe het voelt om Harry te zijn.
Er valt veel lol te trappen in en rond de gangen van Zweinstein, zo kun je zien hoe Rons romantische affaires zich ontvouwen, maar uiteindelijk moet je het verleden van Voldemort uitspitten en de vele geheimen van Malfoy ontdekken. Dit zorgt ervoor dat je nooit uit zicht verliest wat Harry's werkelijke roeping is.