Jillian Michaels' Fitness Ultimatum
Ben je niet in conditie en kun je wel wat meer lichaamsbeweging gebruiken? Een van 's werelds beste personal trainers staat voor je klaar om je in de juiste richting te wijzen. Jillian Michaels neemt het op de Wii op tegen de overtollige pondjes, met een uniek interactief fitnessprogramma dat als doel heeft je te laten zweten en je overgewicht te verliezen.
Jillian Michaels' Fitness Ultimatum kan met het Wii Balance Board worden gespeeld (hoewel het niet vereist is). Meld je aan als nieuw lid van het trainingskamp om met een reeks gevarieerde oefeningen gewicht te verliezen en je conditiedoelen te bereiken. De training kan helemaal aan jouw behoeften worden aangepast, en je begint dan ook met het invullen van je persoonlijke gegevens, zoals je gewicht. Afhankelijk van jouw wensen en beschikbare tijd, kan de intensiteit van de trainingssessies volledig worden aangepast, dus experimenteer daarmee en ontdek wat voor jou het beste werkt. Kies voor een lichte, gemiddelde of zware sessie en geef aan hoe lang je wilt trainen: tussen 5 en 60 minuten. Deze flexibiliteit zorgt ervoor dat je de training gemakkelijk aan je dagelijkse bezigheden kunt toevoegen.
Afhankelijk van je prioriteiten, kun je kiezen uit vier verschillende trainingsprogramma's: gewichtsverlies, krachttraining, intervaltraining en heuveltraining. Vervolgens kun je de training verder specificeren door te kiezen voor je favoriete activiteiten uit een lijst categoriën en sub-categoriën. Zo kun je bijvoorbeeld beginnen met een lichte warm-up op de renbaan, om verder te gaan met de hindernisbaan, je armen en rug te trainen tijdens het roeien en alle spanningen van je af te schudden met een furieuze sessie op de stootzak.
Jillian Michaels begeleidt je tijdens elke stap en zal je aanmoedigen en geconcentreerd houden. Je kunt filmpjes vrijspelen met advies over onderwerpen variërend van gezond eten tot hoe je kunt trainen als je op reis bent. Het doel van Jillian Michaels' Fitness Ultimatum is om je conditie te verbeteren, maar dat betekent niet dat het niet leuk mag zijn!