Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen
Mario en Sonic hebben het al tegen elkaar opgenomen op de baan, maar nu bereiden ze zich voor op de skischansen. Hun rivaliteit is namelijk nog ijziger geworden in Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen voor de Wii.
Het spel neemt je mee naar Vancouver, Canada – gaststad voor de Olympische Winterspelen in 2010 – en nodigt spelers van alle leeftijden en vaardigheidsniveaus uit om bijeen te komen en voor goud te gaan in disciplines als Alpine Skiing en Speed Skating. De simpele en intuïtieve besturing, die profiteert van de bewegingsgevoelige functies van de Wii-afstandsbediening en Nunchuk, zorgt dat je telkens, wanneer de wedstrijd van start gaat, het gevoel krijgt dat je midden in de actie staat!
Aan welke van de vele uitdagingen je ook meedoet, je hebt voor elke klus de perfecte atleet nodig. Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen kent een legendarische cast aan speelbare personages. Er worden nieuwe gezichten aan de serie toegevoegd, maar het spel biedt nog steeds de keuze uit een aantal van de grootste videogamesterren die ooit hun opwachting hebben gemaakt op het kleine scherm. Stuk voor stuk hebben ze hun eigen unieke eigenschappen, dus kies verstandig als je niet voor spek en bonen wilt meedoen!
De competitie wordt ditmaal nog heftiger en bovendien zijn bepaalde uitdagingen nu compatibel met het Wii Balance Board – zo word je uitgedaagd om nieuwe vaardigheden en technieken onder de knie te krijgen, om de hoogste plek te kunnen claimen op het winnaarspodium. Je kunt ook samen met vrienden en familie strijden in de coöperatieve stand, of het juist tegen ze opnemen.
Beschik jij over het ijskoude karakter dat nodig is om de rest van de wereld te verslaan? Kom erachter in Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen voor de Wii!