NBA JAM
Boomshakalaka! Hij is weer terug! EA SPORTS NBA JAM blaast de klassieke serie nieuw leven in met pure NBA JAM-gameplay en compleet nieuwe mogelijkheden die een frisse nieuwe draai aan het spel geven. Met beeld en geluid dat onmiddellijk herkenbaar is voor fans van de serie combineert EA SPORTS NBA JAM old school met nieuw, voor een unieke sportbeleving op Wii.
Zetjes, spins en natuurlijk dunks die het bord verbrijzelen vormen het middelpunt in de klassieke 2-tegen-2-gameplay die zo kenmerkend is voor NBA JAM. Kies voor de nieuwe bewegingsgevoelige besturing, kantel de Wii-afstandsbediening of gebruik de Classic Controller of Classic Controller Pro voor traditionele besturing en speel met een aanbod van alle huidige NBA-spelers, NBA-legendes en een aantal speciale gasten op het veld.
Met zijn unieke uiterlijk brengt NBA JAM fotorealisme naar Wii. De ware evenbeelden van de spelers en hun reacties overdrijven de spectaculaire bewegingen die de JAM-beleving vormen, wat de toch al intense gameplay naar een hoger niveau tilt.
Met spelstanden in overvloed, klassieke JAM-gameplay en een heleboel personages en vrij te spelen mogelijkheden, zul je zelf beleven waarom de comeback van NBA JAM een ware slamdunk is.