Copter Crisis
In Copter Crisis ben jij de piloot! Als lid van dit elite Helikopter Reddingsteam zul je de opdracht krijgen om op allerlei noodsituaties te reageren die zich overal en op elk moment kunnen voordoen. Als het nieuwste lid van dit team zul je verschillende missies moeten voltooien met de nieuwste technologie voor helikopter reddingsoperaties. Wanneer je gereed bent, zul je rondom de hele Black Rock Canyon op reddingsoperaties uitgestuurd worden.
Jouw Wii-afstandsbediening dient als stuurknuppel wanneer je de heli door de ravijnen navigeert terwijl je rotsen, zwaar weer en zelfs afweergeschut vermijdt! Redt verdwaalde trekkers, lever voorraden aan afgelegen gebieden, assisteer bij wetenschappelijke missies en blaas zelfs rotsen op om in ondergrondse grotsystemen te komen. Voltooi al je doelen en stijg in rang om de zwaarste reddingsacties te ondernemen en 10 bonusmissies te ontsluiten.