Happy Holidays Christmas
Ben je een feestje voor de Kerst aan het plannen en wil je de aandacht van je gasten? Of wil je kerstkaarten sturen zonder dat je postzegels hoeft te likken? Dan is dit je oplossing: maak en verstuur kerstkaarten met deze unieke WiiWare applicatie!
Met Happy Holidays Christmas maak je kerstkaarten die je rechtstreeks naar de Wii van een vriend of vriendin kunt sturen!
Zet er een boom en versieringen op; kies kaders, stickers en een muziekje. En schrijf dan een berichtje aan je vriend(inn)en die in je Wii adresboek geregistreerd staan.