Home Sweet Home
Met Home Sweet Home kun je je verborgen talenten als ontwerper ontwikkelen. Je kiest het meubilair, de patronen en kleuren om een adembenemend meesterwerk te creëren.
De game heeft een simpele besturing, leuke graphics en een gebruiksvriendelijke interface waarmee je je creatieve kant kunt ontplooien. Denk eraan, een huis is pas een huis als het Home Sweet Home-team het heeft ontworpen!