Een wonderlijke wollen wereld
Poochy & Yoshi’s Woolly World is een platformgame die van je scherm knalt met heldere kleuren en haarscherpe stofweergaves, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Verken een wereld van textiel met Yoshi en zijn aaibare vriendje Poochy!
Breiland is in gevaar! Op hun paradijselijke eiland in de Handwerkzee maken de Yoshi's plezier zoals altijd, totdat de pret ruw wordt verstoord door de gemene tovenaar Kamek!
In Poochy & Yoshi's Woolly World vind je ieder level uit Yoshi's Woolly World voor de Wii U. Er zitten ook extra levels in speciaal voor Poochy. Laat Poochy op het juiste ogenblik springen om zo veel mogelijk kralen te verzamelen en het eind van het level te bereiken.
Je kunt ook je eigen Yoshi-patronen ontwerpen en in de game gebruiken! Hoe komt jouw Yoshi eruit te zien?
Er zijn overal geheimen verborgen, dus zoek in alle hoeken en gaten! Daarnaast kun je in ieder level van alles verzamelen: pluk blije bloemen om toegang te krijgen tot nieuwe levels, zoek wonderwol om nieuwe Yoshi-patronen te ontdekken en meer!
Iedereen kan zich uitleven met wol! Geniet van een traditionele Yoshi-ervaring in de klassieke stand, of speel op je eigen tempo in de makkelijke stand. In de makkelijke stand krijg je gezelschap van Poochy Pups. Deze viervoetertjes gaan op zoek naar geheimen en vallen vijanden aan!
Kun je niet genoeg krijgen van Poochy en Yoshi? 30 korte stop-motionfilmpjes, die zijn gemaakt in samenwerking met de animatiestudio Dwarf, werpen een blik op het dagelijks leven van dit tweetal.