Iedereen kan een goede grap waarderen… tenzij je er zelf het slachtoffer van bent! In Animal Crossing: Let's Go to the City voor de Wii loopt het leven op veel manieren gelijk aan het echte leven, dus wees niet al te verbaasd als er morgen in je dorp vreemde dingen gebeuren (het is dan 1 april, voor als je dat was vergeten).
Als je niet bang bent om zelf het slachtoffer van een grap te worden, dan is Tortimer een dier dat je zeker even een bezoekje moet brengen. Tussen 6 en 12 uur in de ochtend zal de oude schildpad graag een grap met je uit willen halen. En als je het sportief opvat, heb je best kans dat het je een beloning oplevert.
Naast het genieten van 1 april-grappen, kun je de komende dagen ook Eunice (3 april) en Buck (6 april) van harte feliciteren met hun verjaardagen. Verbeter de sfeer in je dorp en breng hen een bezoekje. Wie goed doet, goed ontmoet!
Hang rond in het dorp of breng een bezoekje aan de grote stad in Animal Crossing: Let's Go to the City voor de Wii.