WiiWare
Het verhaal van Furry Legends begint hier, in het harigste platform-/avonturenspel dat je ooit hebt gespeeld! Los uitdagende zwaartekrachtpuzzels op in Furland, een fabelachtige 3D-wereld die wordt bevolkt door vijfogige krabben, koddige koeien, knotsgekke konijnen en natuurlijk de fenomenale Furballs! De speler bestuurt deze pluizige figuurtjes, die elk over hun eigen speciale vaardigheden beschikken. Zo kunnen ze de tijd beïnvloeden en de natuurkundige wetten van de wereld op hun kop zetten. Zie jij kans om Furland en de vertederende Furballs te redden?
Monsteca is niet langer de harmonieuze wereld die het eens was. Een robotleger is de planeet binnengevallen en heerst met ijzeren vuist. De Stompies, de oorspronkelijke bewoners van Monsteca, hebben geen keuze. Het is vluchten of gevangengenomen worden. Je bestuurt de Stompies, de schattige maar niet al te snuggere monstertjes die Monsteca bevolken. Het is aan jou om ze veilig door elk level te loodsen, en te voorkomen dat ze gevangen worden genomen. Leid de Stompies naar energiebonussen, om de gezamenlijke kracht van de groep te vergroten. Met deze energie wordt de Astromaggot gevoed, die ze uiteindelijk naar een veilig heenkomen zal vliegen.
Het vierde spel in de Fatal Fury-serie is het meest diepgravende en tactische deel tot nu toe! Het spel is na de eerdere delen volledig herzien. Je vecht in gebieden die bestaan uit drie lagen (de voorgrond, de achtergrond en de hoofdlaag). Verder bevat het spel de nieuwe Combination Arts (de mogelijkheid om combo-aanvallen uit te voeren met simpele knoppencombinaties), verborgen vaardigheden (verbeterde versies van de populaire Special Moves en Super Special Moves uit vorige delen), kleine aanpassingen aan de bestaande Special Moves van de straatvechters en nog veel meer!
Zou jouw hart ook sneller kloppen als je je eigen ziekenhuis zou runnen? Help je dokter om orde in de chaos te scheppen door het aannemen, diagnosticeren en behandelen van de mafste patiënten die je ooit gezien hebt. Op een komische manier zul je met de tijd die je hebt de juiste strategie moeten bepalen. Hospital Havoc heeft een uitdagend verhaal met drie moeilijkheidsgraden, 20 carriereniveau's, 17 mogelijke ziektes, drie tot zes bedden per kamer, 11 uitdagende scenario's (inclusief zombies!), continue speelplezier en enorm veel herspeelbaarheid. Verpersoonlijk jouw dokter en verpleegster en gebruik diverse opwaarderingen en medische machines om al die patiënten weer gezond naar huis te sturen!
Ontspan, geniet en wees welkom bij Primrose. De regels van Primrose zijn eenvoudig: Er zijn geen tijdslimieten, geen moeilijkheidsgraden of willekeurige doelen en geen beperkingen. Je plaatst paren tegels op het speelveld en probeert daarmee groepen tegels te omheinen met stukken van een andere kleur. Wanneer dat lukt, zullen de omheinde tegels verdwijnen en veranderen de omliggende tegels van kleur. Met deze kettingreactie kun je combo's maken voor enorm veel punten. Speel lange wedstrijden, overleef de toenemende moeilijkheid of ga volledig voor die ene kettingreactie van miljoenen punten.
Laat je meevoeren door het oeroude spel met de stenen! 3D Mahjong bevat 50 verschillende driedimensionale Mahjong-layouts en iedere layout biedt miljoenen verschillende sets. De stijl en interface van het spel zijn zodanig ontworpen dat je het op een intuïtieve manier kunt bedienen via stylus of richtingsknop. Dankzij zes schitterende achtergronden en steensoorten, kun je je spel er op verschillende manieren uit laten zien. Ga er dus maar lekker voor zitten, en geniet van de eindeloze uitdagingen die deze Mahjong-spelverzameling te bieden heeft. En als je toe bent aan een andere uitdaging, probeer de extra minigames ‘Memory’ en ‘Matching’.