Doe een beroep op de merkwaardige plantachtige wezentjes die Pikmin worden genoemd om het ruimteschip van Olimar op te kalefateren in Hey! PIKMIN, dat op 28 juli exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen wordt uitgebracht! Je komt meer te weten over dit kleurrijke side-scrolling avontuur op onze gloednieuwe website voor Hey! PIKMIN. Op 28 juli wordt ook de New Nintendo 2DS XL uitgebracht: het nieuwste handheldsysteem van Nintendo!
In Hey! PIKMIN gebruik je de veelzijdige Pikmin om lastige hindernissen te overwinnen, vijanden te verslaan en schatten te verzamelen. Deze dappere, kleine helpertjes deinzen nergens voor terug! Ga naar onze officiële website voor Hey! PIKMIN om meer te weten te komen over het verhaal in de game, de speciale eigenschappen die ieder soort Pikmin heeft, het gebruik van amiibo en nog veel meer!