Pokémon Ultra Sun & Pokémon Ultra Moon – Ultra Dual Edition
Op die dag wordt ook de Pokémon Ultra Sun & Pokémon Ultra Moon – Ultra Dual Edition* uitgebracht, evenals de fanversies van beide games.