Heb je net je gloednieuwe Nintendo Switch of Nintendo Switch Lite uit de doos gehaald, maar weet je niet goed wat je nu moet doen? Bekijk dan onze eenvoudige uitleg in de video hieronder. Voordat je het weet, ben je al aan het gamen!
Op deze pagina vind je instructies voor hoe je je Nintendo Switch of Nintendo Switch Lite voor de eerste keer instelt. Voor meer informatie over andere onderwerpen kun je terecht op onze klantenservicepagina voor de Nintendo Switch.
Je komt meer te weten over je nieuwe, veelzijdige systeem op de officiële Nintendo Switch-website.
In het overzicht van Nintendo Switch-games kun je een hele reeks games bekijken die nu uit zijn of binnenkort worden uitgebracht! Hier kom je meer te weten over games als The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Super Smash Bros. Ultimate, Luigi's Mansion 3, 1-2-Switch, Mario Kart 8 Deluxe, Splatoon 2 en nog veel meer!