Ontdek een knokpartij zoals je die nog nooit hebt beleefd! ARMS komt op 16 juni uit, exclusief voor de Nintendo Switch. Begin alvast met trainen op onze officiële website voor ARMS.
In deze unieke vechtsport gebruik je elastische armen om je tegenstander te belagen en knock-out te slaan. Je hebt de keuze uit een kleurrijke selectie vechters, die je kunt voorzien van 30 verschillende wapens die bekendstaan als ARMS.
Dankzij de Joy-Con heb je het gevoel dat je midden in het strijdgewoel staat. Gebruik de accurate bewegingsbesturing om aanvallen te ontwijken en klappen uit te delen. Kom meer te weten over de game in het gedeelte Wat is ARMS?
Begin met trainen op onze officiële website voor ARMS! We presenteren regelmatig nieuwe vechters, ARMS en informatie, dus neem af en toe een kijkje. ARMS wordt op 16 juni uitgebracht, exclusief voor de Nintendo Switch.