Xenoblade Chronicles 2 komt op 1 december uit voor de Nintendo Switch!
In de meest recente Nintendo Direct is goed nieuws aangekondigd: Xenoblade Chronicles 2 komt op 1 december uit voor de Nintendo Switch! Dat klopt: dit jaar nog!
Gramps is een Titan die de functie van beschermengel uitvoert en een soort van huisbaas is voor Rex, het hoofdpersonage. Gramps heeft ons vanalles verteld over Blades en gevechten, maar het is beter dat je het zelf van hem hoort.
Later maken we meer bekend over Xenoblade Chronicles 2. Houd onze Facebook-pagina voor de Nintendo Switch in de gaten voor meer informatie.