Het Mario Tennis Aces-onlinetoernooi voor augustus is nu gaande!
Grijp je racket en bereid je voor: er is een gloednieuw onlinetoernooi gaande in Mario Tennis Aces voor de Nintendo Switch! Als je deelneemt, kun je al eerder met een nieuw personage spelen: de sluwe Blooper!
Het toernooi is al begonnen en duurt tot 2:00 uur op 1 september. Denk je dat je het in je hebt om een tennislegende te worden? Laat maar zien op de tennisbaan!