CI_NSwitch_FireEmblemThreeHouses_LimitedEdition_nlNL.png
Bekijk de video hierboven om alle aankondigingen te zien, waaronder updates over downloadbare content voor Super Smash Bros. Ultimate en Captain Toad: Treasure Tracker.
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van Nintendo door ons te volgen op Twitter, YouTube of Instagram. Je kunt ook lid worden van onze Facebook-community van de Nintendo Switch!