Nintendo Treehouse: Live toont de verhaalstand van Super Mario Maker 2 en meer
Super Mario Maker 2 wordt op 28 juni uitgebracht voor de Nintendo Switch met een goedgevulde gereedschapskist vol nieuwe levelonderdelen, spelstanden en andere elementen.
Mocht je de Super Mario Maker 2 Invitational hebben gemist, dan kun je de onderstaande video vanaf minuut 21:50 bekijken om alle spectaculaire platformactie te zien. Alle levels die tijdens de Invitational te zien waren, zullen na de release van de game ook te spelen zijn. Lukt het jou om een snellere tijd neer te zetten?
Voor singleplayerfanaten valt er ook genoeg te beleven in de gloednieuwe verhaalstand! Tijdens Nintendo Treehouse: Live at E3 2019 toonde Takashi Tezuka, producer van de game, beelden van deze spelstand en waren er enkele levels te zien die je moet uitspelen tijdens je missie om Mario en zijn vrienden te helpen het kasteel van prinses Peach weer op te bouwen.
Het Treehouse-team liet ook Yamamura's academie zien. Daar zal Yamamura, expert op het gebied van levels bouwen (en semi-gepensioneerde postduif), je van alles bijbrengen. Yamamura is overigens vernoemd naar Yasuhisa Yamamura, een zeer ervaren Super Mario-levelbouwer!
En hoe zit dat met zelf levels bouwen? In de onderstaande video neemt het Treehouse-team een kijkje achter de schermen van een van de levels die voor de Super Mario Maker 2 Invitational zijn ontworpen en experimenten ze met enkele nieuwe levelonderdelen en functies van Super Mario Maker 2.
Ga voor meer informatie over de game naar de spelpagina van Super Mario Maker 2 en volg Mario op Facebook en op Twitter om volledig op de hoogte te blijven van alles wat met Super Mario te maken heeft!