2x gouden punten voor MAR10 Day!
Of hij nou het Paddenstoelenrijk redt van Bowsers onderdanen of prinses Peach bevrijdt uit de klauwen van Bowser zelf, er lijkt geen einde te komen aan Mario's avonturen! Van een reis rond de wereld in Super Mario Odyssey tot zijwaartsscrollende platformactie in New Super Mario Bros. U Deluxe, Mario blijft maar rennen, springen en stampen om de vrede in het land te herstellen!
Mario hangt niet de hele tijd de held uit. Soms waagt hij zich aan hele andere takken van sport! Zo haalt hij in Mario Kart 8 Deluxe de gekste capriolen uit op de racebaan en beleeft hij in Super Mario Party allerlei grappige momenten in minigames. Hij is echt van alle markten thuis!
In Super Mario Maker 2 voor de Nintendo Switch kunnen spelers de Super Mario-levels van hun dromen bouwen en hebben ze toegang tot nog meer tools, voorwerpen en functies! De game wordt in juni 2019 uitgebracht!