Bekijk de Super Mario Bros. 35th Anniversary Direct nu!
Bekijk de presentatie hierboven om meer games en producten te ontdekken die voor het voorjaar van 2021 worden uitgebracht.
Het is dit jaar 35 jaar geleden dat het oorspronkelijke Super Mario Bros. in Japan werd uitgebracht. Deze mijlpaal willen we met jullie delen en dat gaan we op allerlei manieren doen! Voor deze speciale gelegenheid hebben we bijvoorbeeld een website ter ere van 35 jaar Super Mario Bros. in het leven geroepen!
Ga nu naar de hub om je eigen, interactieve Mario-tijdlijn te bekijken of om meer informatie te ontdekken over speciale evenementen voor Super Mario Maker 2, Super Smash Bros. Ultimate en een Splatfest in Super Mario-stijl in Splatoon 2!
Ontdek drie van Mario's grootste 3D-avonturen met Super Mario 3D All-Stars voor de Nintendo Switch! Deze speciale bundel bevat Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy, allemaal geoptimaliseerd voor de Nintendo Switch met vernieuwde HD-graphics, Joy-Con-besturing en een muziekspeler met de epische soundtracks van de drie games!
Verander je huis in een racebaan met Mario Kart Live: Home Circuit, een gloednieuwe Mario Kart-ervaring voor de Nintendo Switch!
Dit speciale Game & Watch-systeem, inclusief speelbare versies van Super Mario Bros., Super Mario Bros.: The Lost Levels en Ball (Mario-versie), is later dit jaar in de winkel verkrijgbaar.** Het systeem beschikt over een kleurenscherm, een richtingsknop en een ingebouwde klok met 35 kleine geheimpjes om te ontdekken.
De multiplayerchaos van Super Mario 3D World komt begin volgend jaar naar de Nintendo Switch.
Ga voor meer Mario-fun naar de website van de 35e verjaardag van Super Mario Bros. Om volledig op de hoogte te blijven kun je ook de Twitterpagina van Super Mario volgen en lid worden van onze Super Mario-community op Facebook.