Nintendo Switch-games voor december 2022
Op zoek naar enkele nieuwe games om helemaal in op te gaan tijdens de feestdagen? Bekijk deze lijst met games die in december naar de Nintendo Switch komen, en klik op een game die je interesse heeft gewekt om een pre-order te plaatsen, een aankoop te doen of die game aan je wenslijst toe te voegen!
Een inktzwarte kaartenodyssee die deck-building roguelike, escape-room-achtige puzzels en psychologische horror combineert tot een akelige smoothie. Stel je deck van boswezenkaarten samen en ontgrendel de geheimen die achter de muren van Leshy's hut schuilgaan.
Bouw, verbind en verbreek spoorwegen in verschillende landschappen en help iedereen hun huis te bereiken in Railbound! Los meer dan 150 puzzels op, variërend van glooiende hellingen tot kronkelige doorgangen, terwijl je tunnels bouwt, barrières plaatst, van spoor wisselt en meer!
Beleef een epische reis in Romancing SaGa -Minstrel Song- Remastered! Kies uit acht hoofdpersonages en vorm je eigen lot terwijl je op zoek gaat naar de Fatestones. Geniet van geremasterde HD-graphics, maar ook van terugkerende functies zoals het vrije scenariosysteem en meer!
Ga met Erik en zijn zus Mia op een schatzoektocht in Dragon Quest Treasures. Ze worden meegenomen naar een mysterieuze plek die Draconia wordt genoemd, waar ze door het legendarische land reizen en samen met vriendelijke monsters allerlei schatten verzamelen.
Beleef een avontuur op open zee in Wavetale, een verhalende actie-avonturengame die je kennis laat maken met norse vissers, geheimzinnige kluizenaars en misschien een piraat of twee. Doorkruis stille wateren en deinende golven als Sigrid, een jong meisje dat bevriend raakt met een mysterieuze schaduw die haar de kracht geeft om over water te lopen.
Wees getuige van de evolutie van de prequel van Final Fantasy VII in CRISIS CORE –FINAL FANTASY VII– REUNION, een dynamische hervertelling van de klassieke RPG met geremasterde graphics en een verbeterd gevechtssysteem. Ervaar het verhaal van de veelbelovende jonge agent Zack Fair en aanschouw de erfenis die hem verbindt met Cloud.
Ontdek een afgelegen eilandparadijs in Aka, een kleine openwereldgame waarin je op zoek gaat naar innerlijke rust. Kruip in de huid van de gewezen krijger Aka, verken handgemaakte eilanden die worden bewoond door reuzencapibara's en babydraakjes, vervaardig spullen, zorg voor onderdak en maak kennis met de locals.
Ga voor atletische uitmuntendheid in de sportieve RPG Sports Story! Laat zien wat je kunt op de golfbaan, de tennisbaan en het voetbalveld. Probeer een hogere sportrang te krijgen om meer disciplines vrij te spelen, verken kerkers, gooi een hengeltje uit en doe aan spionage in je vrije tijd.
Er komen deze maand nog meer games naar de Nintendo Switch! Ontdek alle releases van december.