Nintendo Switch-games voor voetbalfans
Vorm je eigen team van sterren uit het Paddenstoelenrijk in Mario Strikers: Battle League Football. Mario en zijn vrienden strijden met twee teams van vijf tegen elkaar in hun eigen soort voetbal - zonder al die irritante regeltjes! Scoor als een malle met teamwork, tackles, gevaarlijke projectielen en heftige hyperschoten!
FIFA 23 Legacy Edition brengt het échte voetbal naar de Nintendo Switch, inclusief de nieuwste tenues, clubs en selecties uit de beste competities ter wereld. Voor het eerst zijn ook de damesclubteams present!
Neem de leiding over de beste clubs ter wereld in Football Manager 2023 Touch. Verdiep je in tactieken en transfers, en voer je wereldsterren naar de overwinning, of bezorg juist een team uit de lagere rangen wereldfaam.
Stort je in een machtig mengsel van arcadestijl voetbal en race-spektakel! In Rocket League speel je niet met mensen maar met stuiterende raketwagens, zonder scheidsrechters en buitenspelregels. Het doel blijft hetzelfde: ram die bal in het net!
Captain Tsubasa: Rise of New Champions brengt spectaculaire actie en over-the-top schoten naar het voetbalgenre. De strijd op het veld voelt steeds weer fris en vermakelijk dankzij vele opties, inclusief twee verhaalstanden en een online-competitie*!
En dat is nog niet alles – ontdek hier meer voetbalgames voor de Nintendo Switch!