Nintendo Switch-games voor augustus 2023
Deze maand op de Nintendo Switch: bind je skates onder, trek je felgekleurde spandex aan, zwaai je armen op de muziek, en nog veel meer! Bekijk deze selectie games voor augustus en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen.
Moving Out is terug en nog gekker dan voorheen! Ga opnieuw naar de stad Packmore en gebruik je verhuisskills in zowel gloednieuwe als een paar oude bekende dimensies, in een poging om de bewoners op de meest chaotische manier te laten verhuizen. Dit vervolg bevat niet alleen dezelfde lokale coöp van het origineel, maar biedt ook online crossplay voor maximaal vier spelers tegelijk!
Wanneer de federale politie zijn gezin bedreigt, wordt de voormalige outlaw John Marston gedwongen om de bendeleden op te sporen die ooit zijn vrienden waren. Beleef Marstons reis door het uitgestrekte wilde westen van Amerika en Mexico en help hem zijn bloederige verleden te begraven in de bekroonde voorganger, Red Dead Redemption 2, de blockbuster uit 2018. Inclusief Undead Nightmare, het legendarische horrorverhaal waarin de wereld van Red Dead Redemption verandert in een apocalyptische overlevingsstrijd tegen een zombiehorde.
Duik in de uitgestrekte metropool New Amsterdam en dans, spuit graffiti, verzamel beats en rijg tricks aan elkaar om er je naam te vestigen. Neem het als graffiti-artiest die (letterlijk) zijn hoofd verloren is, op tegen andere crews en ga de strijd aan met de politie om de vijf wijken te veroveren en je bij de Bomb Rush Crew te voegen om te ontdekken waar je vandaan komt.
Ontwaakt in een vreemd nieuw land, en verdreven uit zijn laatste rustplaats, wordt The Penitent One teruggeduwd in de eindeloze cyclus van leven, dood en wederopstanding. Naast een verhaal dat verdergaat vanaf de Wounds of Eventide-update voor de originele game, staan moedige spelers nieuwe wapens, vijanden en meer te wachten.
Begeef je als Solstice Warrior op een gevaarlijke en wonderbaarlijke reis in deze op de klassiekers gebaseerde turn-based RPG. Er staat je een boeiend avontuur te wachten met tientallen personages en verhaallijnen, een enorme wereld om je vrij door te bewegen, meeslepende gevechten met combo-aanvallen, diverse soorten schade en magie, en nog veel meer dingen om te doen, waaronder varen en vissen.
Schud erop los met Amigo en zijn vrienden! Het is tijd voor een gloednieuwe Samba de Amigo, een feestelijke ritmegame waarin je de hele wereld over gaat. Haal je maraca's tevoorschijn en groove mee op 40 hits uit vele populaire genres, en meer via toekomstige DLC. Speel lokaal met vrienden in allerlei spelstanden, of laat de rest van de wereld online zien wat je in huis hebt!
Natuurlijk zijn er deze maand nog veel meer games in aantocht voor de Nintendo Switch! Ontdek wat er in augustus allemaal wordt uitgebracht.