Geniet van de feestdagen met deze partygames!
Of je nu met of tegen elkaar wilt spelen, met deze multiplayergames voor de Nintendo Switch kom je zeker in de feeststemming!
Speel de grootste Mario Kart-game tot nu toe met Mario Kart 8 Deluxe. Speel met tot wel vier spelers op een gedeeld scherm en race over land, onder water, door de lucht en zelfs langs muren en plafonds op maar liefst 48 circuits.
Schud, sla, dans, wiebel en buig in meer dan 200 bliksemsnelle microgames met bewegingsbesturing in WarioWare: Move It! Laat je met tot wel vier spelers van je gekste kant zien en speel allerlei verschillende minigames vol leuke scenario's en nog leukere bewegingen!
Nodig iedereen uit voor een hoop hilariteit in Everybody 1-2-Switch! Speel met tot wel acht spelers in de Joy-Con-stijl of laat spelers hun smartphone gebruiken en speel met tot wel 100 spelers in de telefoonstijl!
Zwaai, trap en smash je een weg naar de overwinning in Nintendo Switch Sports voor de Nintendo Switch! Pak een Joy-Con en doe mee aan diverse sportactiviteiten door zelf in beweging te komen. Nodig je vrienden en familie uit en speel samen zeven verschillende sporten: tennis, bowling, golf, voetbal, volleybal, badminton en chanbara!