Nintendo Switch-games in aantocht – September 2023
Duik deze maand in een zaterdagochtendcartoon, maak het knus en gezellig in een betoverde wereld, beleef epische gevechten en meer op de Nintendo Switch! Bekijk deze selectie games voor september en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen.
Je magische thuis wacht op je in de betoverde wereld Azoria! Creëer een gezellig huis, pas je personage aan, maak kennis met charmante locals, versterk je band met anderen en ontdek manieren om magie te gebruiken in alles wat je doet – in je eentje of met tot wel drie vrienden.
In deel 1 van de betaalde DLC voor Pokémon Scarlet en Pokémon Violet verlaat je Paldea tijdens een schoolreisje naar Kitakami. Daar ontmoet je nieuwe mensen en Pokémon terwijl je de mysteries achter volksvertellingen in dat land probeert te ontrafelen.
Maak je klaar voor explosieve fun met de nieuwste game in de SUPER BOMBERMAN R-serie, met nieuwe avonturen en spelstanden! Speel klassiekers zoals Grand Prix en Battle 64, of waag een poging in de nieuwe Castle-stand waarin je schatten moet beschermen of juist plunderen. Ook kun je je uitleven met de Stage Editor en je eigen creaties online delen!
Ontrafel de mysteries hoog in de lucht en herover de oceaan in twee tijdloze RPG's die oorspronkelijk werden uitgebracht voor de Nintendo GameCube en nu in HD zijn geremasterd op de Nintendo Switch. Gebruik Magnus-kaarten en ontketen hun kracht om aan te vallen in een verhaal dat zich afspeelt op een zwevend continent in de lucht, waar gedachten en gebeden met elkaar verweven zijn.
Leid een groep huurlingen door de onvergeeflijke gebieden van Gloomhaven in deze tactische RPG die is gebaseerd op het gelijknamige bordspel. Betreed de duistere wereld in je eentje of online met tot wel drie vrienden. Kies uit 17 unieke personages, beleef turn-based gevechten en activeer dodelijke combo's door je kaarten letterlijk slim te spelen!
Ontdek de wedergeboorte van het Mortal Kombat-universum, gecreëerd door de vuurgod Liu Kang. Mortal Kombat 1 luidt een nieuw tijdperk in van de iconische franchise, met een nieuw gevechtssysteem, spelstanden en fatalities. Vecht door een gloednieuw verhaal met Mortal Kombat-personages zoals je ze nog nooit hebt gezien.
Ontdek twee interstellaire avonturen van kapitein Olimar met de gamecardversie van Pikmin 1+2. Trotseer de gevaren van een onontdekte planeet met behulp van de kleine Pikmin en repareer het ruimteschip van kapitein Olimar in Pikmin 1. Keer vervolgens terug om samen met een nieuwe assistent op zoek te gaan naar waardevolle schatten in Pikmin 2.
Help Mineko haar dorp terug te brengen naar zijn oude glorie in deze verhalende avonturengame die een ode brengt aan Japanse cultuur. Zoek uit hoe het zit met de mythe van de zonnekat Nikko terwijl je de meest uiteenlopende taken uitvoert, unieke voorwerpen vervaardigt en voorbereidingen treft voor de wekelijkse nachtmarkt!
Duik in een nieuw tijdperk van The World's Game met meer dan 19.000 gelicenseerde spelers, ruim 700 teams en meer dan 30 competities. Ontwikkel clublegendes in de volledige Ultimate Team-ervaring en stel je vaardigheden op de proef in Rivals, Squad Battles en VOLTA FOOTBALL.