Pikmin 1
Een crash, een onbekende planeet en een vreemde en spannende ontdekking voor kapitein Olimar! Herbouw zijn ruimteschip met de hulp van kleine, plantachtige wezentjes die Pikmin worden genoemd en verken een door planten overwoekerde wereld in deze HD-versie van de Nintendo GameCube-klassieker.
Er is altijd wat te doen! Keer terug naar de bijzondere planeet en gebruik de talenten van de Pikmin en je nieuwe assistent om op zoek te gaan naar waardevolle schatten in deze HD-versie van de Nintendo GameCube-klassieker.