De verbinding tussen de Joy-Con-controllers en het systeem wordt herhaaldelijk verbroken
Blijf het Nintendo Switch-systeem gebruiken zoals gewoonlijk en hou de situatie in de gaten.
Druk eenmaal op de SYNC-knop van elke controller en druk vervolgens op een andere knop op de controller om deze opnieuw in te schakelen. - Activeer en deactiveer de vliegtuigstand tijdelijk.
Zorg ervoor dat het systeem niet achter een televisie, onder een metalen voorwerp of binnen 1 tot 1,5 meter van andere draadloze apparaten wordt geplaatst, zoals draadloze luidsprekers, draadloze telefoons enz. - Test indien mogelijk het systeem met een andere Joy-Con-controller (links of rechts).
Als het probleem aanhoudt met slechts één Joy-Con-controller, dan moet die Joy-Con-controller worden gerepareerd.
Als het probleem zich voordoet bij meerdere Joy-Con-controllers, moeten de controllers en het systeem worden opgestuurd voor reparatie.