Vragen over het ouderlijk toezicht, een vergeten pincode en de ontgrendelcode
Zo ja, dan kun je ook via je smartapparaat het Ouderlijk toezicht voor de Nintendo Switch instellen en je pincode bekijken of veranderen, mocht je die zijn vergeten.
Als je een ontgrendelcode voor het ouderlijk toezicht van de Wii U, Nintendo 3DS, Wii/Wii mini of Nintendo DSi nodig hebt, kun je er op elk moment een aanvragen op deze selfservicepagina.