Met Nintendo's functie voor het wijzigen van de pincode van het ouderlijk toezicht ontvang je een ontgrendelcode waarmee je de pincode van het ouderlijk toezicht op jouw Nintendo Switch-systeem kunt wijzigen.
Let op! Heb je het ouderlijk toezicht ingesteld via de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’? In dat geval kun je daar je pincode bekijken en/of wijzigen.