Met Nintendo's functie voor het wijzigen van de pincode van het ouderlijk toezicht ontvang je een ontgrendelcode waarmee je de pincode van het ouderlijk toezicht op jouw Nintendo-systeem kunt wijzigen.
Om deze functie te gebruiken moet je minstens 18 jaar zijn en een Europees Nintendo-systeem hebben.