Hoe kan ik mijn Mii-personage delen met anderen?
Ook met StreetPass kun je Mii-personages ontvangen en versturen. Ga vanuit het HOME-menu naar StreetPass Mii-park en selecteer het Mii-personage dat je naar andere systemen wilt versturen. Als je vervolgens andere Nintendo 3DS-eigenaren passeert terwijl je systeem in de slaapstand staat, ontvang je automatisch de Mii-personages van die personen, en zij die van jou. Als je een Mii-personage in Mii-maker wilt bewaren, moet je hem selecteren in StreetPass Mii-park, op de A-knop drukken en kiezen voor de optie Mii-maker.
Let op: Mii-personages die je hebt ontvangen van anderen kunnen niet worden bewerkt of gekopieerd.