Hoeveel Mii-personages kan ik tegelijk ontmoeten in StreetPass Mii-park, en hoe vaak kan ik ze tegenkomen?
Een groene stip in de hoek van het StreetPass Mii-parkpictogram, in het HOME-menu van je Nintendo 3DS, geeft aan dat je een Mii-personage hebt ontvangen via StreetPass. Als je Nintendo 3DS is dichtgeklapt maar aan staat, zie je een rechtsboven op het systeem een groen lampje branden.
Per keer kun je in StreetPass Mii-park maximaal tien mensen ontmoeten. Ga naar StreetPass Mii-park als je tien Mii-personages hebt ontvangen om ze te verwelkomen. Hierna kun je weer nieuwe personages ontvangen. Houd er rekening mee dat je je Mii-personages niet zult uitwisselen, totdat je de tien Mii-personages hebt verwelkomd.
Je kunt andere gebruikers en hun Mii-personages eindeloos vaak tegenkomen, maar na een ontmoeting zal het vier tot acht uur duren voordat je een zelfde Mii-personage weer zult tegenkomen.