Wat is de lengte van de batterijduur?
De batterijduur is afhankelijk van de helderheid van het scherm en het gebruik. De gemiddelde duur ligt tussen de 3 en 5 uur bij het gebruik van Nintendo 3DS-software en tussen de 5 en 8 uur bij het gebruik van Nintendo DS-software.