Hoewel dit per persoon verschilt, zullen 3D-beelden het beste worden weergegeven als de afstand tussen je ogen en het scherm tussen de 25 en 35 cm ligt en je recht naar het scherm kijkt.
Je kunt de 3D-schuifknop gebruiken om de sterkte van het 3D-effect naar wens in te stellen.