Online spelen met een Nintendo DS-spel op een Nintendo 3DS
Game Cards voor Nintendo DS zijn alleen compatibel met WEP-beveiliging, en niet met WPA-beveiliging. Hoewel je met WPA-beveiliging gebruik kunt maken van andere onlinefuncties van de Nintendo 3DS, kun je Nintendo DS-spellen niet online spelen als je netwerk is beveiligd met WPA.
Volg de stappen hieronder als je netwerk is beveiligd met WEP, en je een Nintendo DS-spel online wilt spelen met je Nintendo 3DS-systeem.