De systeemknoppen reageren niet goed op de Nintendo Switch Lite
De informatie in dit artikel kan van pas komen als de systeemknoppen niet of niet goed reageren op de Nintendo Switch Lite.
Als het Nintendo Switch Lite-systeem niet terugkeert naar het HOME-menu, moet het systeem gerepareerd worden.
Ga in het HOME-menu na of het volume op de luidsprekers van het systeem verandert als je op de volumeknoppen drukt.
Als er niets gebeurt, ga je door naar problemen oplossen met het maken van schermafbeeldingen.
Als de game of applicatie wel gebruikmaakt van de knop in kwestie maar niet werkt op het systeem, moet de Nintendo Switch Lite gerepareerd worden.
Als de knoppentest niet lukt, moet het Nintendo Switch Lite-systeem gerepareerd worden.