Een fotograaf blokkeren (New Pokémon Snap)
In dit artikel kun je lezen hoe je een speler kunt blokkeren in New Pokémon Snap, zodat je niet langer zijn of haar fotografennaam, foto's en opmerkingen te zien krijgt.
Als je de content van een bepaalde fotograaf niet langer wilt zien, kun je die fotograaf in de game blokkeren. Je kunt ook een melding maken van content die je ongepast vindt in de game.