Informatie
De informatie in dit artikel kan van pas komen als de trillingen van je draadloze controller anders aanvoelen wanneer je een Bluetooth-audioapparaat gebruikt.
Wanneer je een Bluetooth-audioapparaat gebruikt, merk je misschien dat de trillingen van draadloze controllers kunnen verschillen in kracht en duur. Deze verschillen in trilling kunnen soms ook anders zijn afhankelijk van de gebruikte software.
Als de trillingen gewoon werken met dezelfde software en controller wanneer je geen Bluetooth-audio gebruikt, is er geen probleem met de controller, de software of het systeem.
Als de verandering in trillingen invloed heeft op de gameplay, kun je de verbinding met het Bluetooth-audioapparaat verbreken en gebruikmaken van de luidsprekers van het systeem, of een audioapparaat met kabelverbinding. Als de software het ondersteunt, kun je ook een controller met kabelverbinding gebruiken terwijl je het Bluetooth-audioapparaat gebruikt.
Als de controllertrillingen nog steeds niet goed werken nadat de verbinding met het Bluetooth-audioapparaat is verbroken, volg je de stappen in HD-trilfunctie werkt niet correct of werkt helemaal niet.