HD-trilfunctie werkt niet correct of werkt helemaal niet
Als de Joy-Con, de Pro-controller of de Nintendo 64-controller niet trilt als de controller-vibratie is ingeschakeld, of als er een duidelijk verschil in sterkte is tussen controllers dat als storend wordt ervaren, moet de controller worden gerepareerd.