Het systeem loopt vast, reageert niet meer of kan niet worden uitgeschakeld
3. Houd de POWER-knop minstens 20 seconden lang ingedrukt om het systeem geforceerd uit te schakelen, en verwijder eventuele gamecards of microSD-kaarten.
Als het systeem zodanig blijft vastlopen dat je geen games meer kunt spelen, willen we met alle plezier de Nintendo Switch nakijken en eventueel repareren of vervangen als dat nodig is.