Kan een Fortnite V-Bucks Card niet inwisselen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je een Fortnite V-Bucks Card niet kunt inwisselen op de Nintendo Switch.
Als het nog steeds niet lukt om de kaart in te wisselen, neem dan contact op met Epic Games voor hulp.