Wat moet je doen
Dit artikel kan van pas komen als je een Bluetooth-audioapparaat wilt verbinden met je Nintendo Switch-systeem nadat het al is opgeslagen op het systeem. Als je voor het eerst een Bluetooth-audioapparaat probeert te verbinden, of als je een eerder opgeslagen apparaat wilt verbinden dat sindsdien is verwijderd, kun je de stappen volgen in Kan geen nieuw Bluetooth-audioapparaat toevoegen.
Probeer een ander Bluetooth-audioapparaat te synchroniseren met behulp van onze stappen voor synchroniseren.
Is het gelukt om een ander Bluetooth-audioapparaat te verbinden?Als een ander Bluetooth-audioapparaat wel kan worden verbonden, is er mogelijk een probleem met het oorspronkelijke apparaat.
Blijf het werkende apparaat gebruiken en kijk op de Nintendo-website voor het laatste nieuws.Als er geen Bluetooth-audioapparaat verbonden kan worden, moet het Nintendo Switch-systeem gerepareerd worden.