Hoe kom ik meer te weten over een spel voordat ik het koop?
De leeftijdsclassificatie van een game is een eerste stap, maar er valt meer te ontdekken. Op onze website vind je onder Spellen allerlei informatie over de meeste games die beschikbaar zijn voor Nintendo-systemen, zowel over de inhoud (waar gaat het spel over?) als over de vereisten (zijn er accessoires nodig om het spel te spelen?). We raden je ook aan om met vrienden te praten over de games die zij met hun kinderen spelen. Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken, die je rechtsboven op de website vindt, om games te zoeken die aan je wensen voldoen.