Wat was de mogelijkheid tot phishing op Europese Nintendo-site?
We hadden ontdekt dat er een mogelijkheid tot phishing bestond voor gebruikers van de Europese Nintendo-site. Hier hebben we verstrekkend onderzoek naar gedaan, na het nemen van de voorzorg om onmiddellijk bepaalde gedeelten van de site te sluiten. We hebben de complete site uitvoerig gescand en een aantal extra veiligheidsmaatregelen toegevoegd om de veiligheid van onze klanten te waarborgen.