De sensorbalk onder de tv bevestigen
1. Verwijder het beschermende folie van de tape, aan de onderkant van de sensorbalk.
3. Plaats de sensorbalk vooraan op het oppervlak waar de tv op staat. Plaats de sensorbalk niet onder een oppervlak, zoals een plank waar de televisie op staat.
De ontvangst kan verbeterd worden door de sensorbalk op de tv te plaatsen met behulp van de sensorbalkstandaard. Klik hier voor meer informatie.
Belangrijk: zorg dat je de optie 'Positie sensorbalk' in de instellingen van het Wii-systeem, instelt op 'Onder de tv', indien je dat nog niet hebt gedaan. Dit helpt te zorgen voor een optimale speelervaring. Klik hier voor meer informatie.