De sensorbalk op de tv bevestigen
De ontvangst kan verbeterd worden door de sensorbalk op de tv te plaatsen met behulp van de sensorbalkstandaard. Klik hier voor meer informatie.
Belangrijk: zorg dat je de optie 'Positie sensorbalk' in de instellingen van het Wii-systeem, instelt op 'Boven de tv', indien je dat nog niet hebt gedaan. Dit helpt te zorgen voor een optimale speelervaring. Klik hier voor meer informatie.