De sensorbalkstandaard gebruiken
In bepaalde situaties werkt de communicatie tussen de Wii-afstandsbediening en de sensorbalk mogelijk beter als de sensorbalk aan de sensorbalkstandaard wordt bevestigd. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als de tv op de vloer staat.
Belangrijk: als je de sensorbalk onder de tv plaatst, zorg dan dat je de optie 'Positie sensorbalk' in de instellingen van het Wii-systeem, instelt op 'Onder de tv', indien je dat nog niet hebt gedaan. Dit helpt te zorgen voor een optimale speelervaring. Klik hier voor meer informatie.