Sorry, deze actie is niet langer geldig.
Houd de site in de gaten voor toekomstige Club Nintendo-acties, om de volgende niet te missen.
Mario Kart 8 komt op 30 mei uit voor de Wii U. Deze game opent een hele nieuwe dimensie met races die de zwaartekracht trotseren, spannende online wedstrijden en de mogelijkheid om je hoogtepunten met de rest van de wereld te delen.
Dankzij onze bonusgame-actie voor Mario Kart 8 heb je recht op een gratis downloadcode voor een geweldige Wii U-game! Hiervoor moet je de pincode voor Mario Kart 8 tussen 30 mei, 10:00 uur en 31 juli, 23:59 uur bij Club Nintendo registreren.