Deelnemen aan de actie
Log in op de website van Club Nintendo en klik op de banner voor de bonusgame-actie voor Mario Kart 8 om verder te gaan.
Zorg dat je Wii U-systeem met het internet is verbonden. Ga naar ons klantenservicegedeelte over de Wii U voor meer informatie over hoe je je systeem met het internet kunt verbinden.
Kies in het menu boven in het scherm DOWNLOADCODE en volg de instructies op het scherm om de downloadcode te gebruiken en de game te downloaden*. Zorg dat je Wii U met het internet is verbonden tijdens het downloadproces.