Veelgestelde vragen
Om lid te worden van Club Nintendo moet je ten minste één registreerbaar Nintendo-systeem of verpakt spel registreren op de website van Club Nintendo. In de verpakkingen van alle huidige Nintendo-systemen (behalve Wii U) en de meeste Wii U-, Nintendo 3DS-, Wii- en Nintendo DS-spellen vind je een rode productregistratiekaart. Voer de afgedrukte code in in het Productregistratiegedeelte van Club Nintendo en volg de instructies in beeld.
Log in op de website van Club Nintendo en bekijk de banners boven aan de pagina. Downloadcodes die via deze actie aan je account zijn toegekend, worden hier getoond.
Controleer de Spam-map/Prullenmand van je e-mailaccount. Mogelijk is je e-mail van Club Nintendo hier terechtgekomen, afhankelijk van de manier waarop je e-mailaccount is geconfigureerd.
Heb je de pincode voor Mario Kart 8 geregistreerd, een downloadcode aangevraagd, de algemene voorwaarden van deze actie nageleefd en de bovenstaande stappen gevolgd, maar nog steeds geen gratis downloadcode ontvangen? Neem dan contact op met de Nintendo-klantenservice.
Zodra je deze ontvangt. Codes worden zo snel mogelijk na ontvangst van je aanvraag opgestuurd.
Hoe kan ik controleren of er op mijn Wii U-systeem genoeg ruimte vrij is om de game die ik heb gekozen, te downloaden?